joi, 18 septembrie 2014

Și povestea continuă

Într-o zi, cineva mi-a zis că semăn cu o gărgăriță. Brusc am avut o viziune cu mine roșie, plină de picățele. Eram un fel de alien ciudat, așa că am dat din mâini, am risipit viziunea și am revenit la moaca mea.

În altă zi, același cineva mi-a dat cea mai tare agendă gărgărițată de pe planetă, handmade, unicat, pe care nu mă îndur să scriu, că-i prea frumoasă.

În ziua a treia de pe listă, am inventat obiceiul de a sta pe bancă, la soare, și de a bea cafea cu ciocolată. Cea mai bună cafea se bea cu privirea spre Dunăre!

În a patra zi, m-am gândit să spionăm gărgării prin tufe, ca să le facem poze artistice. Și așa am devenit paparazzi profesioniști! Urmează să deschidem studiou foto, casă de modă și firmă de impresariat artistic, toate astea picățate.

Ziua a cincea a fost dedicată picnic-ului pe banca prea joasă din iarba prea înaltă cu corcoduși. În scenă au intrat și niște mici, bere ș-o terasă autentic românească, cu probabil aceiași chelneri care erau acolo și când eram eu mică (î.e.n., adică) și cu șervețele personalizate care se iau pentru colecție.

În ziua a șasea, am devenit și colege și acum facem schimb de pachețel.

Și pentru că lumea noastră fusese creată, în a șaptea zi am zis să fie ziua ta și am șezut cuminte, cu juma' de zi de somn! (Eu, că tu muncești.)

Cu alte cuvinte: Laaa, muulți aaani, prieten drag!




2 comentarii: