marți, 29 octombrie 2013

Muncești, da' te mai și joci!

Ieri am pictat fericită, toată ziua, că în perioada asta am o grămăzenie de târguri. Și, la un moment dat, m-am trezit înconjurată de cutii colorate, de linguri cu mâțe și de pietre cu căsuțe. Ca să nu mai zic că mă asediaseră și o armată de gărgări, pe cale să devină magneți. Și, pe seară așa, am constatat că nu mai am ce presta, că toate șmecheriile mele trebuiau să se usuce ca să le pot termina. Ce să fac? Ce să fac?

Am început să bântui pe net în căutare de ceva care să-mi relaxeze neuronu' obosit, care arăta ca un curcubeu că numai culori gândise toată ziua... Și, din site în site, căutând cu totul altceva, dau de ei: raiu' jocurilor de tot felul, neinstalate pe comp să-ți mănânce memoria și nervii și, toate moacă! Frateee... Am început să zâmbesc brusc! Nu prea am eu timp să mă joc, da' n-am putut rezista. De toate au acolo: jocuri de spart bile, cu maimuțoi, cu mașini, logice, cu împușcături, jocuri online de aventuri... Până și unele în care poți colora chestii, am găsit. Dar cum asta făcusem toată ziua, m-am pus și mi-am ales jocul suprem, preferatul meu, ză game! Mahjong!

Am prestat așa: Mahjong Celtic, Alchemy, de Crăciun, Secretele Indiei și, tadaaam, cu dragoni. Ăsta mi-a plăcut cel mai mult. Cei care mă citesc știu că vreau să am dragonul meu, deci, dragii mei, pentru câteva ore, că atât am stat pe acolo, am avut o hoardă de dragoni, unul mai simpatic la altul! Cutiile și minunile mele se uscaseră și se răsuscaseră iar eu nu mă înduram să termin cu joaca... Eh, sunt încă copil, recunosc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu