marți, 24 iunie 2014

Cum mi-am recăpătat suplețea cu Pastila minune Lotuslim

             sau  
                      Drama fără secrete a unui om obișnuit
             sau  
                      Cum am decis eu să mă hlizesc să mă confesesc publicului (mda, știu cum se scrie!)
             sau
                        Eu, am slăbit! Poți și tu!

Mă numesc Ina și vreau să vă spun povestea mea. Adică, am vrut să zic că vreau să depăn, fir cu fir, istoria uimitoare a luptei crâncene cu kilogramele abjecte și nemiloase care s-au adunat, ca la meci, pe mărețu-mi fund. Și nu numai.

Ați auzit voi, dragii mei, de firma SC Lotus Mixnet SeReLe? Nu? Ei bine, nici eu, da' nu contează! E întâia firmă din România, lider mondial de piață în țara noastră în materie de pastile de slăbit. Așa cum zice și-n denumirea ei, în serele mirifice pe care le deține (bio, eco și vegane ), spiriduși care noaptea stau și meditează în poziția Lotus cultivă, cu mânuțele lor micuțe și îndemânatice, cele mai puternice și mai eficace plante care ard grăsimile. Nu, nu vă imaginați că, dacă apelați la această formă de slăbit, vine la voi plăntuța micuță și drăguță cu bricheta și vă arde, pe rând, straturile bobârcate de celulită. Nu. Plăntuțele sunt transformate în capsule magice, într-un mediu total steril, cu talent și multă dragoste, cu ajutorul utilajelor de ultimă generație. Și a spiridușilor, desigur!

Când i-am descoperit, pentru câteva momente mi-a stat inima: acolo scria că au tratament pentru "femeile care, în lipsă de OTV, se uită la telenovele, Noră pentru mama, Ginere pentru tata, Schimb de copii și teleshopping." M-am panicat pentru că eu nu mă uit așa ceva, deci destinul meu nemilos și crud era să rămân grasă pe vecie. Pentru că eu nu mă uit la așa ceva. (Am mai zis asta o dată, nu?) Dar, grație și datorită operatorului online 24/24 de ore, am fost lămurită, cu cea mai mare amabilitate și cu cel mai proFund respect, că tocmai au inventat o gamă de buline și pentru gagicile care se uită la Discovery și la Survivor. Phiu, ce ușurare. La propriu. Că, numai glasul cristalin care mă anunța că mai am o speranță pe lumea asta m-a făcut, din cauza bucuriei nețărmurite, să elimin vreo 500 de grame. Vă puteți imagina așa ceva? Cât de eficient e acest tratament, dacă numai glasul încântător al consultantului e diuretic?

Pastila Lotuslim. Ce nume divin! Minunea din grădina de aur a științei moderne, care săvârșește miracol după miracol în rândul doamnelor plinuțe, grăsuțe, obeze, tip vacă-pe-pășune, suPREAponderale, umflate cu pompa sau, pur și simplu, rotunjoare! Nu are contraindicații, reacții adverse sau interdicții alimentare. Poți să bagi la sertar șaormă după șaormă, hamburger după mic, sarma după șuncă și ciocolată după tort. Vei slăbi!

Te-ai săturat să râdă colegele de tine? Aleluia, există Lotuslim! Iubitul nu mai încape-n pat de tine sau, mai rău, v-ați prăbușit amândoi, cu tot cu pat, peste vecinul de dedesubt în timp ce făceați sex? Lăudat fie Mixtet! Mixnet, pardon, că alaltă e o brânză! Nu mai încapi decât în prelata de la tractor? Lotus, preamărit să-ți fie numele! De azi, gata cu glumele despre curu' dumneavoastră care produce eclipse de soare, gata cu bluzele mulate pe colacul propriu de salvare din jurul taliei inexistente, gata cu înlocuitul suspensiilor la mașină o dată pe săptămână. De azi veți începe o nouă viață! Aleluia, surori întru pieirea kilogramelor în plus puse peste alea 120 pe care le aveați anul trecut! Din acest moment, Lotuslim este cu voi! Pastila miracol de slăbit va acționa, secundă după minut, asupra corpului vostru înecat de șuncile nerușinate care s-au abătut asupra voastră ca uliul asupra puiului nevinovat!

Cu doar 5 (cinci) pastile pe zi, minunea scăderii în greutate va pogorî asupra voastră. Rapid și sigur! Dar, atenție: nu depășiți doza zilnică recomandată pentru că riscați să vă cadă nădragii în vine pe stradă, în autobuz, sau la ședință. Atât de puternic e efectul bulinei revoluționare care a revoluționat revoluția curelor de slăbit! Și, pentru persoanele care au dificultăți în a înghiți 5 bucăți de Lotuslim, nu disperați, pentru voi, la cerere, se pot face capsule-supozitor. Pentru că Lotuslim vă slăbește din toate pozițiile!

Și, înainte să închei, vreau să vă mai zic că, în timpul curei cu această minune a științei nu e nevoie să faceți mișcare. Puteți continua să comandați șaormaua din fotoliu, să chemați omu' cu pizza tolănită-n pat, sau să terminați găleata cu înghețată așezată-n cur în fața frigiderului. Un Lotuslim și orice mâncați vă va slăbi!

Eu am reușit! (Cum adică ce? Să termin postarea asta, dăăăă...) Puteți și voi. Să slăbiți adică! (Să scrieți așa postare, never!) Iar acum e așa de simplu! Luăm Lotuslim și slăbim! Ce sublim!

P.S. Dacă ai observat virgula dintre subiect și predicat:
1. Bravo, ai câștigat un... era o glumă, n-ai câștigat nimic!
2. Dacă voiai să-mi comentezi ca să-mi zici despre ea, hmmm. Nu, sunt zen, azi nu înjur!
3. Dacă nu știi despre ce vorbesc, pot să-ți recomand niște bloguri minunate pe care să le citești de acum înainte.
4. Ce faci acolo? Râzi cumva? S-ar putea să-mi placi, știi?

8 comentarii:

  1. Am luat pastila inaintea ta, deja sunt aproape invizibila, sister! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, râzi de cei mai necăjiți ca tine, așa? da' stai puțin. cu cine vorbesc? că nu văd pe nimeni! :))

      Ștergere
  2. Deci trebuie să precizăm că, având în vedere cererile care ni s-au cerut pentru noua pastilă, vom face și pentru femeile de alte tipuri, cum ar fi chiar și pentru bărbați! Pentru că deci există cerere.

    Îți mulțumim pentru recenzia obiectivă care vine să confirme un fapt ce nu mai avea nevoie de vreo confirmare, și te declarăm atât eligibilă pentru premiul pus în joc, cât și slabă.

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc, domnu' director!

      aaa, cum am uitat să scriu asta în postare! vreau să mulțumesc familiei, frunzei de cracu' ursului, spiridușului șef, președintelui republicii congo, șaormeriei de după colț și, mai ales, MIE!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. de obicei la asta răspund cu: știu :)) da' hai să fiu modestă azi... mulțumesc! :D

      Ștergere
  4. Ce fain ar fi daca intr-adevar ar exista asa ceva! :))

    RăspundețiȘtergere