luni, 18 iulie 2011

Just for you :)

Pentru toate prostiile adorabile pe care le debitezi pe bandă rulantă. Pentru toate zâmbetele adevărate, multe, multe... Și pentru privirile calde. Pentru că "te riști" să mă asculți. Pentru mâna hotărâtă care mă ridică de câte ori mă împiedic și cad. Pentru poveștile faine pe care le spui. Pentru toate lucrurile mari și mai ales pentru cele mici... Pentru un hug trimis "cu noaptea-n cap", când aveam un avatar care spunea că aș avea nevoie de unul... Pentru că mă apuci de mână când traversez (să nu-ndrăznești să n-o mai faci, acum că ți-am spus-o...). Pentru că mă suni să vezi dacă am ajuns "safe" acasă. Pentru azi, pentru toate dățile trecute și pentru cele viitoare. Pentru tot și pentru toate... Pentru că am simțit nevoia s-o spun... Acum.

For being my friend.:)


Matt Giraud - Thank you


For every day you pull me through
For all of the things that you do
Thank you, thank you...

Enjoy!
>:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu