vineri, 7 iunie 2013

Afară e vară

În seara asta am fost funny. Zic eu...
În seara asta am fost creepy. Au zis alții...
În seara asta aș fi fost altfel dacă aș fi fost cu tine. Nu știu exact cum. Altfel... Și-s curioasă tu cum ai fi zis că sunt...

 Zilele trecute mi-a murit un prieten drag. Nu de tot, de fapt era un fel de zombi. Avea ceva viață-n el, da' era totuși mort! Da, laptopul. S-a gândit el așa, că aș putea să trăiesc foarte bine și fără dumnealui. Drept urmare, a leșinat de câteva ori, eu l-am resuscitat, apoi a închis brusc ochii și dus a fost. Împreună cu toate chestiile mele extrem de importante pe care le avea în grijă... Gen: gărgărițe, poze, gărgărițe, un folder cu postările mele preferate, gărgărițe, chestii scrise doar pentru mine, deci nepublicate și nesalvate niciunde, din astea... A, și gărgărițe, uitasem să zic! Acum îi bine, sănătos, mulțumesc de întrebare! Aranjat, curățel, cu hăinuțe noi...

În seara asta am fost funny. Paharul de vin roșu n-a avut nici o legătură. Mi-am amintit, pur și simplu, că exiști în viața mea și am început să zâmbesc. Și să mă port ca un plod retardat. Eh, se mai întâmplă... Dar asta e altă poveste, una pe care n-o s-o spun acum...

Ești prea departe... Hug mare, da?

În rest... Bună dimineața!


3 Doors Down - Landing In London (All I Think About Is You)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu