miercuri, 19 iunie 2013

Gărgării de pe breslo.ro

Cred că asta va deveni postarea mea preferată... Pentru că îmi plac! Îi iubesc din tot sufletul meu de copil mare... Îi ador! Recunosc. Asta e, ce să fac... N-o s-o ascund acum, nu? Îmi plac gărgării! Adică, nu... ÎMI PLAAAC GĂRGĂRII!!! În așa hal și-atâta vorbesc despre ei, că o prietenă mi-a zis odată: ori de câte ori văd o gărgăriță pe undeva, mă gândesc la tine. Ha!

"grupa mare" din armata mea de gărgări :D
Mai mici, mai mari, cu puncte puține, multe, așezate regulat sau împrăștiate neuniform, grăsuțe, slabe, lunguiețe sau turtite, modelate, cusute sau pictate... Toate-mi plac, frate! Când văd o gărgăriță, am ochii în formă de inimioare și nu pot să zic decât: Vreaaau!... Pe toate le-aș lua, le-aș adopta, să fie ale mele, să le știu acolo, să le ascund prin cutii sau să le așez la vedere ca să mă laud cu ele. Sau să mă închid în casă și să stau să mă uit la ele! Multe, multe, toate doar pentru mine!

Drept urmare, le pictez pe ce apuc. Sau le modelez... În lumea mea, gărgărițele nu-s doar roșii. Nici vorbă! Sunt de toate culorile și mărimile, unele chiar fosforescente, să lumineze ca licuricii pe întuneric. Au fețe nedumerite, vesele, tâmpițele, serioase, jucăușe și toate, fără excepție, sunt inteligente și cuminți. Ăsta din dreapta e gărgărul meu norocos, care acum îmi păzește cu strășnicie geanta mea neagră!

Prietenii mei, normal, sunt plini de buburuze: broșe, inele, cercei, medalioane. Am avut eu grijă... Cu excepțiile de rigoare, care nu vor să audă de așa ceva. Mă gândesc că trebuie să fie tare trist să nu-ți placă gărgărițele... Dar nu-i nimic, îmi plac mie pentru toată lumea!

De când am descoperit Breslo, caut periodic, printre produsele handmade, noile creații în materie de gâze roșii cu puncte negre... Sau mă uit la cele pe care le-am descoperit mai demult și acum sunt vândute dar mie-mi plac mult. Cum sunt, de exemplu, ochelarii de somn cu gărgărițele visătoare, înaaalte, de la Peticel. Nu mai sunt pe stoc, dar, atunci când nu pot dormi, mă gândesc că, dacă i-aș avea, nici o insomnie probabil n-ar mai avea curaj să se apropie de mine! Sau Happy Ladybug de la Marmotescu: căciulița visurilor mele... Păi ce, numai copiii mici să se bucure de așa ceva, ăia mari, ca mine, nu?

Peticel

Marmotescu














Mi-au mai plăcut năstureii lui Roxi, pe care mi i-aș coase peste tot: cămăși, blugi, genți sau veste. Până una alta, de la ea am o gărgăriță bleu cu floricică, ce trăiește fericită pe geanta mea. Și nu singură, ci alături de gărgărița roșie din fetru, pe care am primit-o de 1 Martie și care a fost luată de la Bobocica. Cred că și ea e fan buburuze, că prea le pune peste tot: căni, lingurițe, farfurii și castronele... Și, dacă tot vorbeam de fetru, mai e pe Breslo o broșă genială, pe care o ador, la Sunset Blossom. Un gărgăr fomist, care ronțăie o frunză cu cea mai prietenoasă și mai senină privire posibilă...

Bobocica
Sunset Blossom
Roxi




















Domnul Bubu și Doamna Buburuză, de la Taraba cu cercei, sunt cel mai reușit cuplu pe care-l cunosc. Serioși, eleganți, distinși, pot fi un exemplu excelent pentru toată gărgărimea de pe net! La fel ar putea fi și gărgărul meu preferat de pe Breslo: un model de cumințenie și drăgălășenie. Cel din poza de mai jos, din lână împâslită, dar pe care nu reușesc să-l mai găsesc... Și, din păcate, nu-mi mai aduc aminte nici numele magazinului... :( O să mai caut și revin cu un update!

Taraba cu cercei











Acum o să vă las, am ceva treabă... Ieri mi-a venit un colet cu materiale și deja plănuiesc ceva! O invazie! Că Breslo nu-mi pare așa plin cu gărgări... Să-l umpleeeem, deci!!!

P.S. În rest...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu