marți, 7 august 2012

Vânt de vară

În sfârșit s-a mai răcorit puțin. Noaptea și un vânt timid au alungat cele 4o și 2, 4, 7 sau câte grade au fost azi. Cu toate că am murit de cald în casă, a fost ok. Am lucrat toată ziua și temperatura, care s-a jucat de-a iadu' azi, mi-a uscat rapid culorile, deci am reușit să fac mai multe chestii decât aș fi crezut. Asta ca exemplu că și codurile antipatice pot fi bune la ceva...

Acum aștept furtuna de după caniculă. Aia mare și tare, care poate o să reușească să-mi scadă temperatura, să calmeze neuronii și să mai alunge din gânduri. În special pe cele care încep cu tine. Adică aproape toate... Să rămână un gol mai mare decât cel de-acum. Și liniște... Aș vrea să nu mă mai aud pentru o perioadă de timp. Și asta pur și simplu, fără să fie nevoie să-mi pun o melodie pe repeat, de când mă scol și până adorm, până adorm cu ea în mine. Cu tine în mine...

Cred c-ai pierdut jocul ăsta. Știu, te-am lăsat să-l pierzi... Dacă o să-l mai jucăm vreodată, poate o să schimb regulile. Poate...

Noapte bună.

4 comentarii:

  1. La mine in casa nu s-a simtit nimic pana seara, cand a crescut temperatura la 50, 60 ,80, 100... de grade...am fiert in suc propriu...

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine nu se prea răcorește :))
    Îmi place cum ai scris :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, nu te gândi că e frig, da' măcar nu mai simt că mă topesc :))
      ms :P

      Ștergere