duminică, 1 ianuarie 2012

De An Nou

Prima zi din 2012. Somn, durere de cap, leneveală și amintiri frumoase. Nectar de piersici, limonadă și plăcintă de iaurt. Bună tare... A...și un pomelo devorat fără milă!

Anul ce tocmai s-a încheiat a fost mizerabil. Pe toate planurile. Dar, printre picături, s-au întâmplat și unele lucruri bune.
- Am cunoscut câteva persoane faine tare, de care m-am legat definitiv și irevocabil. Toate diferite, dar toate pe aceeași lungime de undă cu mine.
- Am descoperit că, dacă ești îndeajuns de inteligent să știi să vezi persoanele dincolo de imaginea pe care o afișează, și îndeajuns de căpos să nu crezi tot ce-ți spun despre ele, poți să ai surpriza plăcută să te alegi cu un prieten cum n-ai mai avut niciodată! Pe care să-l iubești, prețuiești și așezi pentru totdeauna într-un loc călduț și moale în zona cea mai bună din inima ta. Știu exact cum ești și ce poți. Știu că uneori ai dreptate când îmi zici că ești așa și pe dincolo. Știu. Dar mai știu că alteori am eu dreptate când te contrazic! Și asta e de ajuns. Pentru asta te bucuri de toată încrederea mea, pentru asta cred în tine chiar și atunci când ceilalți se îndoiesc. Sau când tu te îndoiești...
- Am aflat cine sunt. Cu ajutor. Mult ajutor... Mulțumesc! Știți fiecare pentru ce. Ăsta a fost de departe cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat anul trecut...
- M-am îndrăgostit. De cine nu trebuie, evident. Da' o să treacă. Toate trec...
- Am avut parte de un "first time" super-ultra-mega grandios. Now you know...:P
- SuperBlogul! A fost o experiență faină să constat nu numai că sunt în stare să-l termin ci că o pot face și foarte bine. Bașca procesor de la AMD cadou și voucher pentru 2 zile într-un hotel șmecher din Budapesta.

2012 a început fain. Șampanie, prieteni, pupături, hug-uri, fun, PRIETENI... Ar fi bine să continuie la fel! Și cu ceva în plus, acolo... Nu știu de ce, dar am senzația că, de acum încolo, o să fie totul bine. Și apoi mi-au zis asta și 2 persoane în care cred... Așa că, dacă toate am simțit la fel, tre' să fie ceva adevărat!

Pentru anul ăsta îmi doresc să am mai mult curaj. Curaj să vorbesc... Ce trebuie, când trebuie, cu cine trebuie... Și aș vrea să-mi dau seama mai repede ce vrea și cum ar trebui să fie "the new me"... În rest, îi vreau pe cei dragi aproape! Și îi vreau fericiți!

Vouă vă doresc să realizați că majoritatea dorințelor se pot îndeplini, dacă o vreți îndeajuns de mult și dacă știți să luptați pentru ele. Am aflat-o și eu de curând, de la o persoană dragă...

La mulți ani! :)

Bonus, o melodie faină.


C'est la vie - Emerson, Lake & Palmer

Enjoy!

3 comentarii: