luni, 29 august 2011

Tu, eu, tu...

Mi-e dor de tine. Orice aș face, mi-e dor de tine. Cu oricine aș fi, oricât de mult m-aș distra, oricât aș râde, mi-e dor de tine. Mereu. În fiecare zi, în fiecare minut, în fiecare clipă. În fiecare privire, în fiecare poveste, în fiecare zâmbet te văd, chiar dacă nu ești acolo. Și mi-e dor de tine. Ești prea departe și eu te iubesc prea mult. Atât. Nimic mai mult. Și mi-e dor...


Emilie Autumn - The Art of Suicide

Why live a life
That's painted with pity
And sadness and strife
Why dream a dream
That's tainted with trouble
And less than it seems
Why bother bothering
Just for a poem
Or another sad song to sing
Why live a life
Why live a life...

Enjoy!

2 comentarii:

  1. Tocmai de-asta, părerea mea e că omul are mai multe straturi, cam ca Pământul :) Și oricât s-ar vedea doar primul strat, undeva deep down tot lavă fierbinte e. Și ferească sfântu de-o erupție :)

    RăspundețiȘtergere
  2. poate... dar vulcanii sunt de 3 feluri: activi, stinși și noroioși. și-ntotdeauna cei care erup produc pagube...:)

    RăspundețiȘtergere