duminică, 14 iulie 2013

Din cugetările atomului de varză către prietena sa

Nu-mi aduc aminte când și cum ne-am întâlnit prima dată. A trecut prea mult timp... Eu abia mi-amintesc ce am făcut luna trecută, doar nu vrei acum să țin minte ce-am făcut în viețile anterioare... Sau, poate ne știm dintotdeauna, din momentul ăla în care au apărut primii 2 atomi. Eu clar am fost primul și eram unul de varză! Iar tu ai apărut ca să aibă cine să-mi rezolve problemele existențiale zicându-mi: "Varză! Ești un atom de varză!" Această primă problemă din univers fiind rezolvată, apoi a apărut lumea...

În schimb îmi aduc aminte când și cum ne-am întâlnit ultima dată. A fost cea mai lungă așteptare și cea mai scurtă oră din viața mea. Da' măcar acum știu că ești reală... Că ești chiar tu și nu un bărbat burtos, chel, cu mustața tunsă șui, criminal în serie, care poartă tricouri din care-i atârnă țanțoș investiția abdominală, care vrea să-mi facă capu' mare, ca mai apoi să-mi mănânce degetele la grătar, cu sos chinezesc dulce-acrișor! Măcar acum știu că te pricepi să dai un hug ca lumea și, da, am aflat că nu-s defecte căștile mele, aia chiar era vocea ta!

Acum...îți mai amintești ce mi-ai zis de ziua mea? Frate, după chestia aia, cum mai pot eu să scriu ceva genial care să te dea pe spate? Orice urare ar suna: mda, bla, bla, bla... Ai făcut-o special...știu eu... Ai zis exact ce ți-aș fi scris eu acum, profitând că ziua mea a fost prima... Ce oameni, dom'le...

Încă ceva și te las să te duci la jucăria ta cea nouă. Să-mi trăiești mulți ani! Mulți, frumoși, sănătoși și fericiți. Să rămâi la fel de enervantă, la fel de tu, la fel de aici. Să nu dispari niciodată din lumea mea și să rămâi același generator de zâmbete care mi-a colorat multe zile. Mulțumesc pentru tot ce mi-ai dat de când ne știm, pentru că ai mereu răbdare să-mi asculți prostiile și pentru că ești foarte aproape fiind foarte departe. Și, pentru că acum ai crescut și ești fetiță mare, în puii mei, joacă-te și tu mai puțin!!!

În rest... Nu mai trebuie să-ți zic nimic. Deja știi ce gândesc...


La mulți ani, Bestie! Ia d'aci și ascultă o serenadă pentru ziua ta!

P.S. Dacă aud că ai intrat în vreun gard și ți-ai bușit vreun picior, ceva, îți dau două după ceafă de nu te vezi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu