marți, 11 octombrie 2011

Adrenalina, bate-o vina...

Om cumpătat...Mda. Trebuie doar să te uiți la mine și asta-i tot ce vezi pe fața mea...Parcă aș avea o etichetă în frunte pe care scrie, cu litere de aur:cumpătare...E funny...Da' fiecare poate să-și facă ce imagine vrea despre mine, dacă-i una de "îngeraș blând și bun" cine-s eu să mă pun în calea fericirii lor și să-i contrazic? Hmmm...Proba asta vrea să-mi dea de furcă...Bineee, ținând cont că nu-s prea mulți cei care-mi citesc blogul (jumate din ei fiindu-mi prieteni, deci mă știu de ce-s în stare...),o să-mi permit să distrug acest mit și să prezint publicului adevărata mea față. Să fie confesiune, așadar...

Sunt berbec. Răbdarea n-a fost inventată pentru mine...Și nici cuvântul "da", explicațiile interminabile sau viteza întâi. Dacă te moșcăi lângă mine, cel mai probabil o să te dau la o parte și o să termin eu ceea ce faci, într-un timp de 5 ori mai scurt, doar ca să nu stau să aștept și să mă uit la tine cum te miști în reluare.  Dacă vrei să faci ceva și mă întrebi cum, îți explic rapid;dacă nu pricepi din prima, da, o să fac eu ce-ți trebuie doar ca să nu mai fiu nevoită să-ți explic iar și iar. Mă apucă bucătăreala? Cinci feluri în 2 ore! Că la urmă bucătăria arată ca după război, e altă poveste...Dacă merg cu mașina și mă duci cu 50 la ora, încep să fac 13-14, mă bâțâi în scaun, vorbesc mult ca să nu mor de plictiseală, din astea...

Concluzia? Plăcerea supremă? Viteza! În toate cele: de la tăiat morcovi, mâncat, îmbrăcat, lucrat, până la vâjâit prin supermarket după ce-mi trebuie, folosit laptop, gândit, vorbit, explicat...Singura excepție e fuga. Dacă mă împinge necuratu' să alerg, după 50 de metri îmi iese limba cât cravata și mi se vede inima cum duduie în gât...De aia prefer chestiile cu motor! Cu ele prind viteză da' nu obosesc. Șmecher...Visul meu secret e să fiu la volanul unei mașini puternice, pe o autostradă fără găuri, eventual nu prea plină și fără radare, fără pete de ulei și bețivi care traversează...Și să gonesc. Cât mă ține mașina! Sau tupeul...Să depășesc tot. Să nu mai fie nimeni în fața mea, să-i las pe toți în spate. Să zbor pe șosea! Să văd acul indicatorului de viteză cum urcă, și urcă...Și,da, îmi doresc ca mașina să aibă frânele noi, perfecte...

ASUS Automobili-Lamborghini VX7. M-a lăsat într-o postură nu tocmai elegantă, adică bouche bée...Cu un design inspirat de Lamborghini Gallardo LP560,(fantele de ventilație care imită stopurile mașinii, palmrest-ul "îmbrăcat" în piele, șasiu durabil din aluminiu) laptopul e disponibil în 3 culori clasice pentru mașinile Lamborghini: negru, portocaliu și fibră de carbon.





Cu așa design și ținând cont și de performanțele lui, nu mai știi ce ai în față:un laptop sau o mașină...E un bolid sport! Cu un "motor" Intel® Core™ i7-2630QM din cea de-a doua generație, cu o memorie DDR3 1333MHz de până la 16GB și două harduri hibride a câte 500GB. Este primul notebook din lume cu grafică discretă NVIDIA GeForce GTX 460M, susținută de 3GB de memorie video dedicată și are un ecran Full HD de 15.6”. Și mai are: tadaaam...porturi USB3.0 pentru viteze de transfer de până la 10 ori mai mari față de cele obișnuite! Frateee...ăsta-i raiu'! Viteză, viteză, VITEZĂĂĂĂĂ!!! Dacă l-aș avea, ar însemna: pagini încărcate rapid, ferestre deschise fără număr, programe gen photoshop care să ruleze fără să fiu nevoită să închid tot ce mișcă pe laptop...Și uite așa stau și mă uit la poza cu VX7, mă uit la laptopu' meu care merge ca o râșniță expirată, mă uit iar la poză și încă o dată la rabla mea...și mă bate un gând:ce-ar fi să-l fac avion, să-l "zbor" pe geam și să văd dacă știe să aterizeze! Hmmm...ce bine sună...Da' mai bine nu, că abia-s la etapa a treia și n-o să am pe ce scrie în continuare...

Postare pentru SuperBlog, etapa a 3-a.

2 comentarii: