marți, 18 octombrie 2011

A dream game...

Republic of Gamers. Recunosc, loud and clear, că nu auzisem până azi de ROG...Asta e, nu m-am jucat prea mult, în viața mea, pe calculator...Când eram mică, ne jucam de-a "de toate" pe afară. Când am crescut și am învățat cu ce se mănâncă un calculator, deja nu mai aveam răbdare pentru jocuri...Da, am stat câteva zile să ochesc bile când am descoperit Zuma, vreo câteva am împușcat găini și asteroizi în Chicken Invaders și câteva zile m-am învârtit prin Aztec Bricks...În rest, joc  Mahjong sau Solitaire, care nu-mi solicită prea mult râșnița...

Dar cum "Republic of Gamers" sună megașmecher și cum mi-s berbec curios, m-am pus să caut...Hmmm...Din toate detaliile tehnice pe care le-am găsit eu pe Sf. Net, am dedus că povestea-i cam așa: produsele Asus ROG (plăci de bază, grafice, notebook-uri, căști și un monitor 3D cu diagonala de 27 inci) sunt echipamente de înaltă performanță, concepute special pentru pasionații de jocuri. Și încă ceva...Design-ul notebook-ului pentru gaming e inspirat de avioanele de luptă invizibile. Wow...deci, când te joci, ai impresia că ești pilot în forțele aeriene și că ești în misiune! Dacă mai ai și căștile Vulcan ANC înșurubate peste urechi, deja faza cu pilotul devine aproape realitate...Pentru că ele filtrează sunetele exterioare, atenuează zgomotul din jur și-ți bombardează timpanele cu un sunet de cristal, fie că-i muzică, film sau joc.

Dar să revenim la jocuri...Tre' să recunosc, sus și tare, că singurul cu care îmi mai pierd timpul e ferma de pe Facebook...Mda, am ditamai propietate virtuală, populată de muuuulte animale și cam juma' dintre "prieteni" mi-s vecini. Dar intru din ce în ce mai rar pentru că, în ultimul timp, laptopul meu consideră că nu mi-e prea utilă această experiență și îmi încarcă ferma greeeeu tare, halind în acest proces toată memoria anemică de care dispune...

Se apropie haloween-ul și peste tot am numai bostani, mâțe negre, lilieci, tufe și copaci ciudați care se uită la tine. Dar ce naiba? Castelul ăla parcă nu avea ochi ieri! Și ce se aude? Liliecii zburau liniștiți, acum le aud clar țipetele ascuțite! Și imaginea...e 3D? Niciodată n-a fost așa clară, culorile atât de reale...Reale? Eu chiar sunt în ferma mea! Și e atât de mare, nici nu-i văd marginile. Bine că sunt lângă grajduri...Calul ăsta în armură e tare simpatic, oare mă lasă să-l călăresc? Da, e chiar blând, se vede că am avut grijă de ei, mă iubesc...La galop, căluțule, arată-mi totul pe aici! Recunosc, pe rând, locurile prin care trecem. Dar...Roșu? N-am așa ceva în fermă, sunt foarte sigură de asta! Ținutul roșilor? Dar asta e...Metin? Eu nu joc Metin! Prietena mea e fanul numărul unu' și mă ciondănesc mereu cu ea că nu vreau să descarc jocul pe laptopu' meu...Atunci, cum e posibil? Dar bine că am cal cu armură, văd numai războinici în jur...Ce se aude?  O luptă...unii omoară păianjeni uriași...Loviturile de sabie se aud perfect până la mine. Dar ce de magazine pe aici...Poate ar trebui să intru să cumpăr câte ceva, ca dovadă, n-o să mă creadă nimeni când o să povestesc unde am fost! Ah, sunt atacată, îmi trebuie o sabie! M-a lovit! Mâna stângă începe să-mi amorțească și o simt din ce în ce mai rece...Nu cred că o să mai ajung să povestesc cuiva prin ce am trecut, pe lângă ăsta care mă lovește cu sabia, vine spre mine o panteră neagră. Îi simt răsuflarea pe față, ochii îi sclipesc în întuneric, are nasul rece și...ud? Pisi? Aha...Phiu...iar am adormit cu laptopu'-n brațe și cu mâna stângă pe mouse...Acum, pe el tronează mâța mea care, desigur, roade iar cablul de net...al treilea pe săptămâna asta...Să mă grăbesc să postez, că cine știe cât a ciugulit din el de data asta...

Deci așa funcționează produsele Asus ROG? După așa experiență, cred c-o să mă apuc de jocuri...Pentru că, fie vorba între noi, sunt sigură, ăsta n-a fost doar un vis...

Postare pentru SuperBlog, etapa a 6-a.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu