joi, 18 octombrie 2012

Alesul meu e albastru!

Anul trecut, la SuperBlog, mă plângeam că-s bâtă la tehnică. Vrând nevrând, a trebuit să citesc, să rumeg și să procesez o mulțime de informații. Din fericire, neuronu' meu le-a priceput și le-a și stocat într-unul dintre buzunarele sale... Așa că, acum pot spune, sus, tare și zâmbind larg: sunt semi-bâtă la tehnică!

Pictez, fac bijuterii, inventez obiecte, creez și decorez. Asta fac eu. Cam zi de zi... Și, pe lângă accesorii, biluțe, mărgele, pietre, lipici, culori, ceramică, hârtie..., mai am nevoie de: tanananam... un laptop! Nu, nu ca să-l transform, ornez sau pictez, ci pentru altele. Am deja unul. Dragul de el, e bătrân, trebuie scos de acum la pensie, nu-l mai țin articulațiile, a început să încurce lucrurile și se înțepenește mereu. Deci, se cere pus la căldurică, în raft, să-și doarmă liniștit bătrânețile... Dar asta aduce în prim plan o problemă majoră: am nevoie de unul nou!!!

Cum îl aleg? Eh, aici e aici... Complicată întrebare! Depinde de atâtea că nici nu știu cu ce să încep... Ce știu, e că o să explic cu vorbulițele mele, că termenii tehnici s-au ascuns momentan și nu mi-i găsesc...

Hardul. Să fie uriaș! Deși nu e cea mai importantă componentă, eu cu asta încep. Ce vreți, fiecare cu nebuniile lui... Am nevoie de spațiu să stochez nenumăratele modele și desene pe care le am și pe care le folosesc mereu. Apoi pozele! Nu vorbesc doar de cele personale, care se înmulțesc îngrijorător de la o săptămână la alta, ci și de cele pe care le fac creațiilor proprii. Muuuulte... Mai am nevoie de spațiu pentru muzică, deoarece neuronu' meu nu funcționează la capacitate maximă decât cu fond muzical! Și, pentru pauzele mai lungi sau mai scurte, am nevoie și de ceva filme.

Memoria. Să fie și ea MARE! Să pot deschide câte tab-uri, ferestre și programe îmi trebuie. Actualul și anume laptop, dacă deschid un program mai acătării de prelucrat poze, de exemplu, intră imediat în grevă japoneză: rămâne aprins dar nu lucrează! Așa că, noua achiziție, va trebui să aibă memorie de elefant!

Procesorul, în principiu poate fi oricum, dacă-i de ultimă generație, nu are cum să fie decât bun.. Dar, din motive personale și absolut subiective, prefer să fie Intel. A, și acumulatorul să fie cât mai puternic, să dea laptop-ului independență cât mai mare.

Placa video. La asta chiar nu mă pricep... Deci l-aș întreba pe nenea de la magazin, care dă astfel de informații celor mai puțin dotați tehno-intelectual, așa, ca mine... Îi zic doar că vreau ca toate pozele și desenele mele să se vadă impecabil și știe el ce să-mi recomande! La fel și jocurile, puține la număr și nu foarte complicate, cu care îmi permit să mă amuz din când în când. În rest, dacă toate astea sunt așa cum le-am descris, celelalte componente sigur sunt "de treabă"!

Acestea fiind stabilite, se trece la etapa următoare. Marca, prețul și magazinul vinovat de deținerea unui astfel de laptop.
Înainte aveam un pitic: voiam un Dell. Dacă mă întrebai, nu știam să zic de ce. Acum aș vrea un laptop Asus... Și știu de ce: anul trecut, la SuperBlog, am citit atâtea despre Asus, că am rămas îndrăgostită definitiv și irevocabil.
Apoi se caută printre oferte, dar se alege cea mai convenabilă doar dacă e vorba de un magazin serios! Pentru că trebuie să mă gândesc și la un eventual ghinion, care poate să-mi lase jucăria invalidă, deci o garanție solidă e foarte importantă.

Toate astea converg spre un punct comun: magazinul Azerty! E foarte simplu de ajuns acolo, indiferent unde locuiești. E un magazin online, deci cu un simplu click ai intrat și ai o mulțime de lucruri pe care să le descoperi/privești/analizezi/cumperi. Dacă e cineva curios, să dea click și să vază la ce laptop albastru visez eu... Deși e unul făcut special pentru gameri, are o configurație ce corespunde "desenului" meu de mai sus. Și apoi, cine știe, poate mă corupe și devin și eu pasionată de jocuri. Adică din alea serioase, nu Zuma, Solitaire și cele 3 joculețe cu care mai "socializez", când am timp, pe facebook...

P.S. Ăsta nu-i un criteriu după care-mi aleg laptop-ul, dar, fiind femeie, nu pot să nu zic că "domnul" laptop ales mai sus, fiind albastru, se asortează perfect cu ochii mei... Ha!

Postare pentru SuperBlog 2012, etapa 6.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu