marți, 27 martie 2012

Coșmaruri supradimensionate

Am citit ceva funny azi. La Cami, evident! Asta. Și m-au trăsnit/pocnit/plesnit și pe mine întrebările din același domeniu, dar din alt registru...

De ce, doamne iartă-mă, toate gravidele se mângâie pe burtă? Și nu zic de cele care fac asta urcate cuminți în vârful propriului pat... Nu... Zic de altele. Respectiv: de ce naiba ai ieși din casă cu un burtoi cât China (tricou mulat, să se vadă bine cât de mare e...) și te-ai duce într-un bar plin de zgomot și fum, unde, liniștită și nepăsătoare, te-ai apuca să ți-l masezi, îngrozindu-i pe cei mai slabi de înger de la mesele alăturate? Pe mine! Și nu numai... Adică, frate, acolo lumea merge să bea ceva, să fumeze, să discute liniștită, să se relaxeze... Și cum naiba pot eu să fac asta, dacă tu stai liniștită în nasu' meu și-ți freci non-stop "burtica" gigantică? O să întrebați de ce nu mă uit în altă parte. Păi nu am cum, cred că burta aia supradimensionată, de atâta frecat, se electrizează rău și-mi atrage fără scăpare privirea nevinovată... Pa relaxare și bună dispoziție, îmi trece cheful de orice. Ca să nu mai vorbim de faptul că-n noaptea aia sigur am coșmaruri cu gravide care mă fugăresc și care...și aici ajungem la partea a doua a dilemei: care vor să te facă să pui mâna pe burta lor, eventual să constați cum se mișcă pe dinăuntru...

Da, asta-i și mai tragic ca episodul cu auto-mângâiatul! Oare nu le ajunge masajul propriu și mai vor să simtă și alte mânuțe pe "burtică"? În speță, mâna mea?!?... Cum oare să îndrăznești să faci asta, când vezi clar cum burta aia se mișcă în toate direcțiile? De te aștepți să iasă de acolo un extraterestru verde cu colți, exact ca-n filmele proaste de groază! Uh... Intru-n panică și mi se ridică părul de pe spate doar când mă gândesc la asta, la senzația pe care aș avea-o. Deși n-am păr pe spate... Și de ce vor să mă facă să le mângâi DOAR când sunt însărcinate? Că pun pariu că altfel nu le-ar trece prin minte să-mi propună așa ceva, o asemenea "grozăvie"... Dacă în starea "normală" te duci la ea și te apuci s-o mângâi pe burtă, sigur ar face ochii cât tăvile de la restaurant și m-aș trezi cu o poșetă-n cap, palme și un țipăt îngrozit, însoțit de clipit des de ochi terorizați!

Prietena mea din copilărie, care-i un fel de soră-mea, a făcut și ea un copil. O fetiță nostimă, frumoasă și deșteaptă. Da' nu m-a atacat niciodată vizual cu astfel de priveliște! Și nici n-am primit de la ea propuneri de "atinge-mă, sunt rotundă și mișcăcioasă"... Ca să nu mai vorbesc că nu a încercat niciodată, da' niciodată, să mă convingă să fac și eu un plod "ca să mă simt împlinită"! Never ever!!! Și nici nu mi-a pus întrebări tâmpite gen: da' tu când te măriți? da' nu te măriți? da' de ce nu te măriți? Poate pentru că mă cunoaște sau poate doar pentru că mă respectă... Și nu încearcă să-mi bage cu forța pe gât "sentimentul matern" fără de care orice femeie e ratată... Iaca, pentru toți cei care nu pot dormi din cauza asta, nu mă mărit fix de pix! Și cu siguranță n-o s-o fac dacă o să mă frece cineva la cap cu asta!

Deci. Dragi viitoare mămici, vă rog eu frumos de tot, mergeți în parc, în locuri de joacă, unde vreți voi, numai în barul unde sunt eu nu! E de-a dreptul nesănătos pentru micuțul viitor copil din marsupiu, ca mami să stea în fum de țigară. Iar dacă totuși vreți să-i umpleți micii lui plămâni cu fumul meu, n-aveți decât, da' NU VĂ MAI MÂNGÂIAȚI BURTA-N PUBLIC! E...nașpa...credeți-mă pe cuvânt! Poate pe voi asta vă face să vă simțiți bine, dar pe cei din jur îi...îh... Și, nu, n-o să pun niciodată mâna pe o burtă mișcătoare!

Și încă ceva: n-am absolut nimic cu voi, vă respect alegerea de a avea moștenitori, dar asta doar atâta timp cât mi-o respectați și voi pe a mea, mă lăsați în pace și nu mă frecați la cap cu "da' tu nu vrei?" sau alte asemenea... Am deja 2 copii: un cățel și-un motan. E de ajuns...

Fericire maximă!

2 comentarii: