luni, 19 martie 2012

O porție de soare?

Azi a fost cald și frumos. Azi a fost primăvară. Azi a fost martie. Așa ar trebui să fie toată luna! De ce? Simplu. Pentru că luna asta-i ziua mea! Și am comandat din timp niște soare, să fiu sigură că, în ziua aia, o să fie destul. Că o să fie vesel, că o să înceapă un alt an împreună cu mine și că o să-mi zâmbească cât poate el de cald și de galben. Și ție... Dacă nu, o să-ți zâmbesc eu, acum am raze în mine. Blonduță și cuminte. Și caldă. Ca soarele...

Mâine ar trebui să fie la fel. Cel puțin așa mi-a promis azi, înainte să meargă la culcare. Era cam roșu, de somn cred, dar nu s-a dus la nani până nu mi-a făcut din ochi. Mi-a zis că mâine pot să te plimb, că o să-mi dea cele mai strălucitoare raze să ți le fac cadou... Ca să strălucești mai tare decât de obicei! Asta mi-a zis... Și eu l-am crezut, doar soarele nu minte niciodată!

Așa că mâine, când o să-i simți căldura, și lumina, și culoarea, să știi că-s razele mele pentru tine. Și, dacă în momentul ăla o să te uiți în jos și o să vezi o floricică timidă, să știi că și aia e tot de la mine! Doar că îmi place prea mult și nu vreau s-o rup ca s-o închid între niște pereți... Dar e tot a ta, chiar dacă e afară. Poți să treci în fiecare zi pe acolo s-o saluți...

Mâine o să fie frumos! Frumos de tot. O să vezi...

E frumos în lumea mea, am mai zis...

P.S. Știai că trandafirii galbeni au în ei bucățele de soare?

2 comentarii: