sâmbătă, 10 martie 2012

Cu mult drag...

Ori de câte ori trebuie să felicit pe cineva care contează, pe cineva la care țin mult, intru în panică. Face to face încep să mă bâlbâi de nu mai pricepe bietul om nimic, iar în scris, stau și mă zgâiesc la foaia albă neștiind de unde și cu ce să încep... Nu pentru că nu am sau nu știu ce să spun. Ci pentru că am prea multe de spus și mi se înghesuie toate gândurile, vor să iasă toate grămadă și se naște la mine-n cap o buluceală de nedescris... Citeam undeva, mai demult, că așa-i la berbeci, se bâlbâie că gândesc mult mai repede decât pot vorbi... Funny...

Așa-i și acum. E ziua ta și nu știu cu ce să încep, ce să zic mai întâi și în ce ordine, ca să nu uit cumva ceva important... Așa că o să încerc să sintetizez pe foarte scurt! Îți doresc tot binele, cât există în lume și încă pe atât, luat de prin alte galaxii. Și fericire cu lopata. Multă de tot. Și bucurii mari, dese și grase. Zâmbete din toate direcțiile, inclusiv din tine... Și priviri calde. Și iubire. Muuultă! Și prieteni. Buni, nu mulți... Să ai o viață colorată cât mai frumos și totul în jurul tău să fie cald și vesel. Și multe alte lucruri bune și frumoase, care îmi scapă acum, dar care sigur îmi vor veni în minte după ce dau click pe "publicați postare"...

Mă bucur mult că te-ai gândit să te naști într-un 10 martie de acum...de ani. Mă bucur mult că te-am cunoscut. Mă bucur mult că faci parte din viața mea.

LA MULȚI ANI! Și buni!
>:D<

2 comentarii:

  1. multumesc:)
    sa se implineasca, sa am, sa fie, sa se.
    azi imi permit sa fiu egoista.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere